Sohbet Siteleri sizler için gün içerisinde ve aylardır sürmekte olan pandemiyi değerlendirecek; Ne yazık ki, dönüşüm oranlarındaki bu tipik gece düşüşleri pandemi sırasındaki mevcut arama eğilimleriyle daha da kötüleşiyor. Bu gece geç saatlerde arayanlar sadece yorgun değil, aynı zamanda gece koronavirüs aramalarından gelen kötü haberlerin ruhlarına zarar vermesi daha olasıdır. bu aramaların dönüşüm oranları normalde olduğundan çok daha düşüktür. Akşam saatlerinde, COVID-19 için en yüksek arama hacmine denk gelen reklamverenler , geceleri normalden beklenenden % 30 daha düşük bir dönüşüm oranı kaydetti.

Görüldüğü üzere virüs pandemisi web sektörlerinide vurdu, malesef kurumsal şirketler ve faliyet veren firmaların işleri sekteye uğradı.

İşte yapabilecekleriniz

Bu eşi görülmemiş zamanlar hepimiz biraz endişe duyuyor ve duygularımız kesinlikle gün boyunca değişiyor. Ücretli arama kampanyalarınız bunu dikkate alabilir. PPC kampanyalarınızdaki bu mevcut zorlukları gidermek için neler yapabileceğiniz aşağıda açıklanmıştır.

1. Kampanyalarınızın reklam zaman planlaması performansını tekrar ziyaret edin

Google Ads’de kendi kampanya performansınızı haftanın gününe ve günün saatine göre kolayca izleyebilirsiniz. Google Ads içindeki “Segment” i ve ardından “Zaman” ı tıklamanız yeterlidir. Bunu yakın zamanda gözden geçirmiş olsanız bile, Mart ayında COVID-19’un patlak vermesi nedeniyle performans muhtemelen değişti.

2. Yeni gün gün bölümlendirme stratejilerini göz önünde bulundurun

Gece yarısı ve sabah 4 arasındaki bu yeni aramalar günlük bütçenizi daha da hızlı tüketecek ve büyük olasılıkla dönüşüm gerçekleştirmeyecektir. Sınırlı günlük bütçenizden en iyi şekilde yararlanmak için, bizimmekan.info.tr bu çalışma saatleri dışında teklif vererek veya kampanyalarınızın yalnızca karlı zamanlarda yayınlanmasını sağlayarak yeni gün bölümlendirme stratejilerini göz önünde bulundurun.

3. Akıllı teklif vermeyi deneyin

Koronavirüs bize önümüzdeki aylarda yeni iş ve ücretli arama zorlukları sunacak. Bu eğilimler ve diğerleri ortaya çıktıkça, kampanyaları bir kuruşa ayarlamak zor olacaktır. Google’ın akıllı teklif verme stratejileri , değişen verileri sindirerek ve TBM tekliflerini gerçek zamanlı olarak hedeflerine uyacak şekilde ayarlayarak reklamverenlere yardımcı olabilir.


0 yorum

Bir cevap yazın

E-posta hesabınız yayımlanmayacak. Gerekli alanlar * ile işaretlenmişlerdir